Επιστροφές

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή αν απλά αλλάξατε γνώμη, μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα επιστροφής εύκολα και γρήγορα μέσα από τον λογαριασμό σας στο espresso-machines.gr χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.  Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω ανάλογα με την περίπτωση στην οποία εμπίπτετε. Οι περιπτώσεις αυτές είναι οι εξής:

1) Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (κατ’ άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο – καταναλωτής και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

– διαπιστωθεί από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρίας πως το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.

– η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς.

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω (δηλ. κατόπιν ελέγχου από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρίας μας), θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών  ημερών από την ημέρα παραλαβής από εμάς της αίτησης ακύρωσης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσάς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη(εσάς) και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.

– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό μας λογαριασμό, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύεται από πλευρά σας Τραπεζικός λογαριασμός (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού), στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η οποία διαπιστώνεται κατόπιν ελέγχου από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρίας μας, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης, η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικότερα στην περίπτωση που έχετε προβεί στην εγκατάσταση του προϊόντος πριν τη Δήλωση Υπαναχώρησης, επέρχεται αυτόματα μείωση της εμπορικής του αξίας κατά 10%, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει επέλθει κάποια περαιτέρω ζημία, με αποτέλεσμα σε περίπτωση υπαναχώρησης να πιστώνεται το αρχικώς καταβληθέν τίμημα μειωμένο κατά 10% τουλάχιστον. Στην περίπτωση βέβαια που διαπιστωθεί κάποια περαιτέρω βλάβη από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρίας μας, θα πρέπει να αφαιρεθεί από το επιστρεπτέο ποσό η αντίστοιχη μείωση της αξίας του προϊόντος.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως ενδεικτικά αναφέρονται προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, κλπ. Δεν ισχύει επιπλέον το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε αγορές που πραγματοποιούνται από φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα (άρθρο 3ε παρ. 1 σε συνδυασμό με το άρθρο 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν λόγω περίπτωση, θα πρέπει να αποστείλετε γραπτό μήνυμα στο email της εταιρίας μας: info@espresso-machines.gr ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας για την επιστροφή του προϊόντος και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.

2) Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, ενώ είτε θα πρέπει να συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία η οποία θα βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, είτε από μία άλλη ίσης προστασίας συσκευασία.  Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξετε είτε να σας αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σας.

Έξοδα αποστολής: Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και  εν συνεχεία θα σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

Επιστροφή Χρημάτων: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:

– Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσάς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.

– Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με κατάθεση μετρητών σε Τραπεζικό λογαριασμό προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Η δήλωση περί επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος ασκείται εγγράφως με αποστολή μηνύματος στο email της εταιρίας μας: info@salkosa.gr και αυτή με τη σειρά της είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης περί επιστροφής μόλις περιέλθει σε αυτήν. Μετά την παραλαβή και το πέρας του σχετικού ελέγχου του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα σας αποστείλει εκ νέου τα σωστά παραγγελθέντα προϊόντα, χωρίς νέα επιβάρυνση σας.

3) Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ειδικότερα για τις περιπτώσεις ζημίας κατά τη μεταφορά του προς παράδοση προϊόντος σε εσάς: Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωσή σας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίονται στην επιφορτισμένη με την διαπίστωση της ζημίας συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση.

Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής: Σε περίπτωση που μόλις παραλάβατε το προϊόν και αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, θα ήταν χρήσιμο να φωτογραφίσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Φροντίστε οι φωτογραφίες που θα αποστείλετε στο email της εταιρίας μας: info@espresso-machines.gr να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περιγράψτε το πρόβλημα ώστε η ομάδα του espresso-machines.gr και το κατάστημα να έχουν την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα σας αποστείλουμε άμεσα απάντηση για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Νόμιμη Εγγύηση

Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, όπως ορίζεται στο άρθρου 554 του Αστικού Κώδικα, είναι δύο (2) χρόνια υπό τις προϋποθέσεις του νόμου. Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένων αγαθών, ο πωλητής και ο καταναλωτής μπορούν να συμφωνήσουν μικρότερη χρονική περίοδο για την παραγραφή της ευθύνης του πωλητή, όχι όμως μικρότερη του ενός (1) έτους.

Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.

 

Έξοδα αποστολής: Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.

Έλεγχος, Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση: Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημειώστε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε κατόπιν δικής σας επιλογής είτε στην επιστροφή των χρημάτων είτε στην αντικατάσταση του προϊόντος.

Εάν διαλέξατε την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σας είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που είχατε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σας αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Εάν η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί σε δόσεις, η πίστωση του ποσού στην κάρτα σας θα πραγματοποιηθεί σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς. Σημειώστε εδώ ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ενδέχεται να μη σας επιστραφεί το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει, εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο για να διαπιστώσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του.

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σας με δικά μας έξοδα.

Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ώστε να προστατεύεται επαρκώς το προϊόν. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή συσκευασία ή με εμφανή σημάδια φθοράς σε αυτήν.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα θα πρέπει να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής – επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές (εκτός αποστολών service) γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση Σταδίου 3 Καλοχώρι Θεσσαλονίκης

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.